Favorit helg!

okej jag vet inte vart jag ska börja och jag kan ändå inte berätta allting .. Men jag, mamma och kerstin åkte till Enköping i fredags kväll. Det blev middag nere vid hamnen och en massa vin. EMD spelade och mattias var så snyyyyygg! Sen blev det något rockband resten av kvällen som spelade riktigt grymt. Det blev ett väldigt mycket springande och hälsande på nytt folk. Ett plus till alla snygga enköpingskillar! Blev inte så mycket sömn den natten för på lördagmorgon ringde klockan 09.00 för då skulle mamma1, mamma2, mamma3, evelina och jag ut till klubbholmen bland båtarna och sola. Där låg vi en hel dag i det underbara vädret.

Klockan 18.30 kom världens bästa killar jack och ante till stan. Vi åkte ut till camillas kompis på grillfest. Det blev mycket vin, stutsmatta, mat och umgänge. Sen bar det av in till stan igen för ytterligare en kväll nere på hamnfestivalen. Gud så mycket folk det var, full rulle hela tiden tills vi var hemma halv 3.. Då somnade alla mammorna blixtsnabbt medans jag och evelina hade efterfest med jack, ante, kosmos och en till kille.. Men alla utom jag och jack drog och köpte korv någonstans.. Så jag och jack fick vara för oss själva lite.. mys mys! sedan kom energi galningarna tillbaka.

Då löste vi korsord och sen slängde vi ut pojkarna vid 05.00 imorse.. mycket sömn blev det inte den natten heller då ante ringer och väcker mig vid kl 9 imorse och bara "hallå vi har varit i sthlm och hämtat båten och står nere i hamnen, sätt fart så åker vi ut på sjön".. Jag stuttsade upp ur sängen eftersom jag älskar att åka ut på sjön. (speciellt med snygga grabbar!!) jag väckte hela lägenheten snabbare än någonsin och bara på en timma var vi nere vid hamnen. jag, jack och ante åkte och hämtade bensin och dunkade mickael jackson på högsta volym i mamma bil.. jag kan inte förklara hur glad jag har varit under denna helg. Bästa helgen på länge faktiskt.. Vi hade en mysig stund ute på sjön med killarn och vi badade och hoppade från båten självklart. Sedan var det dags för grabsen att fara hem mot stora staden. Det blev ännu ett tråkigt avsked. Men som sagt kommer vi se de igen. De ska komma hit under riddardagarna och vi ska upp till sthlm och festa med de. Sen kommer faktiskt ante till mig nu på torsdag för jag har fått hans 160 säng. Världsagullig! Så han kommer och lämnar av den här på torsdag. okej nu har jag fått med en hel del iallafall..

Nu har jag packat i hundra år känns det, det är inte alls mycket kvar nu. Men ändå är det så himla tråkigt. Nu har jag tagit paus iallafall och sitter och lyssnar igenom alla michael jacksons låtar. ♥honom! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0