Flytt om en vecka


Helgen blir fylld av drinkar! P3

Barnen var lika gulliga idag som alltid.. lika kul och hämta varje gång när de är så glada och gosiga! Vi hade iallafall en liten picknick i lekparken och så lekte vi massor och solade. Sen vid 18.00 då jag slutade cyklade jag upp till hälsoskaparna och fick en stämpel på mitt kort så jag kan träna på forever i eskilstuna imorgon med lollo ♥ sen blev det lite handlande på ica och sedan hem. När jag precis ätit klart så frågar sarah mig om jag vill med henne och ulrika ut och gå. Det ville jag såklart så  det var bara att cykla ner igen. Men mysigt vare! Jag älskar vädret nu..

Som sagt imorgon halv 1 måste jag befinna mig i eskilstuna för ett möte. Sen ska jag möta upp louise kl halv 2 på stan så ska vi gå runt och kika lite och kanske ta en fika och snacka strunt?! Sen halv 5 ska vi som sagt träna, det blir aerobics på forever. Så blir inte hemma förens vid 18.45 imorgon. Nu ska jag packa lite för om drygt en vecka flyttar jag! puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0