Hårdträning!


Något jag älskar är ryggar. Det är nog min fetish. Jag pillar och smeker ofta ryggar,
okej det där lät lite små skumt. Men har jag en pojkvän så är hans rygg
väldigt uppskattad hos mig. ryggar är så grymt snyggt!


Nu är jag hemma, det var tänkt att jag bara skulle på det dät mötet och genomgången. Men sen när det var klart och klockan bara var 19.00 så bestämde jag mig för att gå igenom hela mitt nya styrketränings program. Fick 9 stationer och det tog ca 1 timma. Nu är jag helt slut kan jag säga.. Hade inte ätigt något innan så var utsvulten nu när jag kom hem. Så min middag satt inte fel i magen. Nu var tanken att jag skulle träffa stefan, hampus och emelie. Men tror jag stannar hemma och tar det lugnt istället framför tv:en eller datorn. Känns som att det är mer behövligt. iallafall så ska jag försöka gymma 2-3 gånger i veckan nu och sen något passa i veckan. Hårdträning!

Imorgon är det midsommar (redan!!!!!), tiden går så fort. En fin midsommar ska vi inte heller få utan regn. Aja det spelar egentligen inte så stor roll bara man firar med trevligt folk och vänner så är jag nöjd. Och det ser så ut nu iallafall :) Det blir mariefred iallafall då jag jobbar på midsommardagen. Men det är inte så farligt faktiskt. nej nu ska jag sluta pladdra här. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0