I know you want me




Bruden var galen igår, först krossa busskuren och sedan blev hon utslängd från krogen .. HAHAHA SÅ DUM! Hela dagen har varit en slappis dag, åkte inte från stina förens 17.45. Sen direkt hem till gymmet där jag tillbringade nästan två timmar. här byggs muskler vill jag lova! Nu är jag hemma och har nyss ätit mat och nu sitter jag och trycker i mig bilar och chips. Alltså bilar är en av mina favoriter, jag får inte nog.

En låt som satt sig på mitt huvud är Pitbull - I know you want me. Jag är helt såld i den låten. jag sjunger, jag dansar! På tal om saker jag tycker om så är jag helt kär i stinas två små hundar Chanel och Laura!! Det går inte att beskriva vilket lugn i kroppen jag får när jag gosar med de, kan aldrig sluta. Så fort jag får tid att ha hund så ska en chihuahua inskaffas.




Kommentarer
Postat av: Stina

Haha galet!!



chihuahua om jag får be ;)

2009-06-21 @ 23:30:14
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Min hund är mycket sötare!

2009-06-23 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0