Imorgon smäller det!

Godmorgon på er hjärtegull!
Jag ville inte gå upp ur sängen, men eftersom det är rätt mycket som ska fixas så var jag tvungen. Nu ska jag strax äta frukost och sen ska jag packa till kryssningen och köra igång lite tvätt. Sen blir det barnvakt mellan 14.00-16.00. Sen blir det att snabbt cykla hem och duscha för sen kommer min gudmor och hämtar mig och så åker vi ut till mamma och pappa där släkten väntar. Där kommer jag vara tills 3 imorgon och då är det bråttom för mig att fixa mig inför kryssningen så då kanske jag inte hinner skriva. men ska försöka. Det är ju trotsallt min 18årsdag! Föresten så är jag mycker brunare idag, fortfarande inte neger men brun är jag :) nej nu måste jag börja med allting. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild:)

2009-06-05 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0