Jag, Ulrika, Evelina, Mamma, Camilla, Emelie, Stina, Maria och Sara







jag vet inte vad eller vart jag ska börja skriva om kryssningen.. det är omöjligt att förstå det mesta om man inte var med oss där. Men jag tänkte förklara lite kort iallafall. Vi samlades vid västrahamnen i stockholm kl 6 i Lördagskväll. Båten skulle nämligen gå halv åtta så vi slog oss ner allihopa vid ett bord och åt äggmackor som mamma hade gjort till alla. Sen var det dags att gå ombord på denna pärla. När vi hade lämnad väskorna så stack vi direkt till taxfrin och köpte massor av dricka såklart ;) Sen kollade vi läget lite runt omkring sen drog vi oss tillbaka till hytterna för att fixa oss inför kvällen.
När vi var färdiga så gick alla till middagsbuffen och då var kl 22.00 på kvällen. Shit vilken mat och så mycket. Vi pimplade i oss mängder vin. Såklart så var en av servitörerna sjukt snygg så jag skulle talla honom på rumpan. Dock när jag gjorde det i luften så såg hans arbetskamrater det och sa det till honom. gud så vi skratta åt hans breda flin.

Kl.00.00 (24.00) så var vi på plats i ett av dansgolen och vid scenen längst fram för att se alcazar.
GRYMT FRAMTRÄDANDE! Jag tog andreas på rumpan säkert 4 gånger och ja shit det var grymt alltihop. Sen så satte vi oss och började med alla drinkar och allt raggande på killar. Vi fick självklart napp direkt av två olika killgäng. Jag fick gratis drinkar som "födelsedagspresent" .Av Jack fick jag en shot som tydligen kallas "maneten" det var wasabi och skit i den och jag säger aldrig mer. trodde jag skulle dö så stark var den. helt plötsligt så börjar bandet så scen spela "happy birthday alexandra" .. då har mina älsklingar till vänner kämpat järnet där nere för att få de spela för mig. jag älskar verkligen er.
Sen rörde vi oss åt discoteket på översta däcket. där var det drag vill jag lova. Även "peter" (servetrisen) dök upp och jag fick känna på han rumpa på riktigt .. Vilket jag gjorde ett antal gånger under den kvällen. kvällen gick och det var dans och drinkar hela tiden. helt plötsligt så stängde discoteket och kl var 05.30 .. snacka om att tiden sprang iväg. Vi gick till hytterna och busa lite till och så vid 06.00 slockna vi men klockan var ställd på 07.00 så det resulterade till att vi käkade frukostbuffe fortfarande fulla och sjöng kareoke fulla och levde i princip förmiddagen som full.
Det var mycket mys dagen efter i Jack och antes hytt. Det blev jättestor disskution om sex och mamma & camilla var djupt angagerade. haha så störda! men de är de två vuxna jag älskar mest i hela mitt liv.

okej jag gjorde ett försök att förklara detta och jag har inte fått med hälften så det är svårt att förklara vilken kväll jag och mina vänner hade. Men ordet tack räcker inte till i detta sammanhang. jag hade världens bästa födeledag och det är tack vara er. Ni vet att jag älskar er men jag säger det ändå JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ER!♥

Kommentarer
Postat av: Stina

<3

2009-06-08 @ 16:30:44
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack älskling! Hade jätte roligt! (Du bara så du vet så var det tabasco, sambuca och teqila i din shot, inte wasabi :P ) pusssen<3

2009-06-08 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0