Kärlek!



Har nyss kollat klart på hela twilight för hundrade gången med dålig kvalite.. Spelar ingen roll, mitt ansikte sitter klistrat ungefär 3 cm från skärmen när det hettar till.. Oh gud ni förstår inte vilken lycka jag får i kroppen av att se den filmen. Finns sådan kärlek?! I sånt fall ska jag leta tills jag dör. Kärlek är nog det bästa som finns men också det absolut värsta. Det kan vara så fantastiskt samtidigt som det kan vara så smärtsamt. Aja iallafall så är twilight min absoluta favorit film och kommer aldrig sluta kolla på den. Den ger mig hopp till att det faktiskt finns kärlek :) Så nu är det bara att vänta spänt tills den andra filmen kommer ut.

Nej kanske dags att börja dra sig mot sängen, ska ju faktiskt jobba imorgon. Borde egentligen inte då jag inte är kry, men måste så har inget val. Hoppas bara inte det blir sämre. Puss & Godnatt på er!


Twilight - New moon är på bio i Sverige den 20 November, kan inte beskriva min längtan.

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

DU KAN INTE SE PREMIÄREN!!! DET ÄR MIN FÖDELSEDAG PÅ FREDAGEN DEN 20 NOVEMBER =KROGEN!!! vi går på bio på lördagen istället :D

2009-06-11 @ 23:16:51
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: alwis

hoppas du har läst böckerna;D jag hamnade i värsta dvalan då när jag läste! Sjuukt va man lever sig in i dedär. Har nog aldrig gråtit så mycket över en kille;D ^^

2009-06-13 @ 01:30:24
Postat av: sally

åh twilightstoryn är helt underbar, både filmen och alla böckerna! stephenie meyer är ett geni!

kika in på min blogg vetja! :) kram sally

2009-06-14 @ 14:58:16
URL: http://sallys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0