Kärleksfilm


Har nyss kollat på Good Luck chuck, och det är ju inte precis första gången jag ser den filmen. Den är en av mina favoritfilmer faktiskt. Så himla mycket kärlek. Finns sådan kärlek?! Jag minns inte hur känslan är att vara kär längre. Det var så otroligt länge sen. Har inte saknat kärleken alls på jättelänge nu. Men nu när jag setat och grinat framför denna film så smyger saknaden upp i kroppen igen. Men och andra sidan så trivs jag som jag har det nu så det får komma när det kommer. Orkar inte leta mig fram. Klickar det direkt då är det kärlek inte annars. okej nu blev det väldigt mycket kärleks tjaffs här. Sånt orkar man inte med om man snart fyller 18 år och är på feta partyhumöret :D och er som vill veta så stinker jag skit efter solduschen och jag får inte duscha förens imorgon.... frääääääääääääääscht!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0