Louise blir 18, den 20 November!


Okej jag kan inte se premiären av twilight den 20 November för det är Louise 18 års dag och vi skulle tydligen på krogen då ...... Skoja älskling, KLART VI SKA PÅ KROGEN!!! Ingen snack om den saken. Varje 18åring ska firas hejfaderullan, precis som jag gjorde. Egentligen borde alla få åka på en kryssning på sina 18 årsdagar. Sjukt nice!
Okej jag mår bättre (brett flin) och snart ska jag åka till jobbet. Hoppas dagen inte blir allt för stressig. Ikväll ska jag iallafall ut och köra med mamma för första gången, hon kommer skrika hela tiden, hon är världens nojigaste. Men jag ska köra lugnt och inte smascha bilen förens på hemvägen. haha nej luuuuugn mamma LUGN! Nej nu måste jag borsta tissingarna. Pussen

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

hahahah <3

2009-06-12 @ 12:19:26
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0