Midsommar blev inte en fail

Blev inget direkt stort inlägg igår alltså, kommer inte bli nu heller! jag hinner inte..
Jag var iallafall hemma från jobbet strax efter kl 16.00 igår och då fick jag besök av först basse och rickard och sen kom fredrik och jerry. alla drog snabbt förutom fredrik som satt kvar och pratade.. och vi prata och prat och prata....Samtdigt som vi pratade lagade jag mat så när susanna och emelie kom  så var maten färdig. Det blev och äte revbenspjäll, potatisklyftor och sallad. Riktigt mumsigt. Sen så kom alla killarna upp igen..men jag hoppade in i duschen som jag inte hunnit tidigare. Sen var der fix och sedan ner till henke en stund. Därifrån gick vi till ruben som inte var hemma, utan de hade gått till emil. Då gick vi till martin som också hade fest, men där skulle alla också dra till emil! Så alla samlades hemma hos emil runt 24.00..Sen var det fullt av party och goa människor till kl 03.00 för min del. Jobbet fanns i bakhuvudet faktiskt.

Nu sitter jag här, sliten som ett djur med dundrande huvudvärk. Men jag klarar dagen ska ni se :) Bara ladda om vettu, för ikväll är det krogen i eskilstuna. Nej nu kallar jobbat. pusspuss!!

Träffade susanna igår också för första gången, riktig trevlig tjej! Hon ska nog komma in i umgänget här i Mariefred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0