Mina ljus i mörker


Jag bär eran kärlek runt min hals varje dag!
Jag älskar verkligen er♥

Det var överjävligt varmt att vara på gymmet idag, svetten bara rann! Det var jag och tyngdlyftar grabbarna i lokalen idag ;) haha .. Fick en ny ryggövning av thomas då jag inte tyckte om den andra.. Ska be om att få en till magövning nästa gång också.. Jag vill att det ska kännas ordentligt när jag går där ifrån och dagen efter......

Jag han lite längre med packningen idag, nu är vardagsrummet helt packat, nästan mitt rum och nästan badrummet. Bara köket kvar. Det är iallafall klart nu vilken dag flytten äger rum. Antingen tisdagkväll men den chansen är liten, så det blir Onsdag nästa vecka :) gud det är inte långt kvar.. jag orkar verkligen inte bära ner alla mina saker och bära upp i en ny lägenhet. Jag kommer gå av på mitten och det kommer säkert vara as varmt också..Någon av mina kära vänner som är villiga att hjälpa till?! (a) Onsdag kväll blire.. Jag har några som erbjudit sig, men alla de är borta. Så är ni lediga och vill hjälpa till med en hand så säg gärna till!

Bara en dag kvar på jobbet...satan vad jag ska steka i helgen! och dricka drinkar ;) och träffa ante och jack!
Nu ska jag sova för jag fick inte som jag ville ikväll så jag lackar bulle nu.. buhuhu.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0