Myggbett på innelåret


Vad gör man uppe klockan 7 på morgonen?! Jo man är uppe så tidigt om man måste åka in till eskilstuna för att spänna en tandställning "/ det är precis vad jag ska göra. Jag ska få den tjockaste tråden också, så jag lär ju ha skapligt ont senare idag.. Åker med mamma in till strängnäs nu, sen hoppar jag på tåget där 08.15. Kommer hem redan vid 10.45 igen så det är väl inte så farligt. Men gud så trött jag är! Klockan 2 idag är det barnvakt som gäller, vet fasiken inte vad jag ska hitta på med de i denna värme. Men det är sista dagen idag som jag sitter på schema. så kommer sakna de små skruttarna nu under juli månad.

Vet ni hur det känns att ha 4 myggbett på ett och samma innelår?! det är inte skönt och jag håller på att bli tokig...........så fort man rör sig kliar det som satan! Nej nu måste jag borsta tänderna och göra mig klar. puss!



Gumman vad leker du? vad gör du? när får jag prata med dig? miss you

Kommentarer
Postat av: Stina

Gullegull! Jag har ju inga pengar, och sen så somnade jag igår ganska så tidigt, men när jag gick upp hade du loggat ut. Vi får prata idag, saknar dig <3

2009-06-29 @ 09:56:50
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0