Nu är det verkligen över!


Såklart när man är trött ska det bli värsta dagen på hela veckan.. Och såklart ska lennart vara ledig just idag också! Men jag och Johanna har jobbat suveränt bra idag. Vi hade en beställd lunch på 26 personer och mitt i allting så dundrar det in massor av folk och vi hinner liksom inte få undan lunchen innan allt nytt folk kommer. Totalt idag hade vi 96 luncher!! Men nu är jag iallafall hemma och ska njuta av tre dagars ledighet. Underbart!

Påvägen hem var det såklart spöregn och jag var välidigt blöt, men tydligen räckte inte det utan den där jävla bilen körde rakt i vattenpölen bredvid mig och jag blev typ som dränkt i en våg med vatten. Okej där fanns inte en torr fläck kvar på kroppen. Nu sitter jag iallafall här med varma mjukiskläder och en kopp te. Ikväll blir det att ta det lugnt och sen sova ut imorgon så man kommer tillbaka till verkligeheten. Måste bli helt frisk också så jag får börja träna på hälsoskaparna. Nu ska det nog tvättas lite. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0