Nu är jag en riktig bitterfitta!!


Vilken jävla pissdag alltså! åkte in och solduschade med emelie, är inte alls så brun som jag trodde jag skulle bli så det var fail....Men jag grinar inte för det. Vi missade tåget med 5 minuter och satt en timma och väntade på 5 tåget. När vi kommer upp är det försenat till 17.30 så vi sätter oss och äter på restaurangen där.. och fyfan aldrig mer. Vidrig restaurang, vidrig mat och inte nog med det så satt en hel skolklass mongolida ungar och käkade snor och skrek och dräggla. Snacka om att tappa matlusten. Sen så satte det sig en man med snorre ner till knäskålarna typ vid oss. Vart man än tittade så var nästan maten uppe igen. Nej usch det går inte att beskriva känslan. Tåget kom iallfall sen 1 timma senare. Det ösregnade och mitt humör var kasst. När vi väl satt oss på tåget så var det fel tåg och alla fick gå av och gå ner till spår två. Då började det regna ännu mera. Nu är jag hemma och det är uppskattat till hög nivå. Ska inte röra mig härifrån ikväll. ska ligga i soffan och tjura sönder och sen vakna imorgon och vara glad igen. Tur att jag hade min underbara emelie med mig hela dagen iallafall. jag älskar dig! ♥ du räddade min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0