Ny telefon och en fullspäckad dag


Kommer i brevlådan om ca 1-3 dagar!

Hela dagen har varit jättemysig! Först åkte jag in till eskilstuna och var med kenneth, vi handlade glass och satt nere vid fontänen och pratade. Super mysigt. Sen så gick jag till um på möte. Efter det mötte jag upp louise. Det blev en sväng på stan och en snabb titt i alla affärer. Med mig hem har jag 3 tröjor och ett läppglans. Efter allt klädtittande i denna varme slog vi oss ner på espresso house och åt lunch i solen. Där satt vi och pratade och myste. Sen bar det av mot forever där vi slet arslerna av oss på aerobicsen.. Fy f*n vad jobbigt och varmt det var. Tack för en jätte gosig dag raring ♥

När jag satt på bussen från läggesta så ringde ullis mig och bara : vad gör du, när är du hemma, vi drar ut på värdshuset och käkar!!! Så det blev en ytterligare en mysig träff i solen med god mat tillsammans med min lilla älskling. Sen hämtade pappa upp mig med bilen vid halv 9 och så har vi varit ute och kört i en timma ungefär. Nu är jag hemma och är helt slut, kanske inte så konstigt. Huvudet värker vill jag lova. Snart ska jag sova eftersom mina lediga dagar är över nu. Farväl solen hej tråkigt jobb.. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0