Ny telefon och ett evigt packande


Det är varmt så varmt!! Jag ska inte klaga, men det är väldigt jobbigt att jobba inomhus i svart piketröja och jeans :S Känns som man ska avlida när som helst.. Det är helt underbart om man kan ligga på stranden. Men det ska jag göra hela helgen så min tid kommer den med :) Har fått min mobil idag också, så nu är jag jätteglad.. Äntligen en vanlig ringsignal och sms signal. Nu ligger den här bredvid mig och laddar, alltid lika jobbigt att vänta på att den ska laddas. Man vill ju hålla på med den direkt liksom.

Nej nu måste jag verkligen packa för flytten, har knappt börjat och flyttar i början på nästa vecka liksom!! Hur vare med planeringen här.. skriver senare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0