Ont i munnen!


Godmorgon på er! jag säger bara fuck fuck fuck vad ont jag har i käften..det är nu ni ska tycka riktigt synd om mig :( jag får försöka hålla tyst hela dagen och leva på vatten. smärta!
Idag blev jag väckt av en mycket trevlig målargubbe.. han ringde på och innan jag fattade att det var på riktigt så var han inne i lägenheten och möttes av en nyvaken alexandra med ett täcke omkring sig. haha han såg rätt rädd ut ;) .. Kan ni tänka er att jag flyttar imorgon :D så galet skoj ska det blir. Måste tyvärr berätta en negativ sak, och det är att jag inte kommer ha internet på mellan 5-10 dagar i nya lägenheten "/ .. ska självklart skriva om jag får tillgång till dator..men i övrigt kommer det inte synas mycket av mig över nätet de närmaste dagarna.. men jag hinner skriva och njuta lite imorgon också så ni vet. Nu är det dags att kila till jobbet, så nu finns det ytterligare en till anledning för er att tycka synd om mig ;) haha .. nej men hey då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0