Övningskört


Tro det eller ej men jag har varit ute och övningskört i 1 1/2 timma med pappa och man kan säga att detta var första gången också :) Det gick riktigt bra för att vara the first time måste jag säga. Det tyckte pappa också. Jag körde via stallarholmen och sen nästan hela vägen till strängnäs och tillbaka och sen en massa andra knasiga vägar pappa visste. Visst jag var nog en rätt stor fara för trafiken några enstaka gånger, men annars gick allting rätt bra. Det här krävs övning om och om igen.

Min hals låter förskräckligt .. fyfan! Detta måste försvinna snabbt nu när jag beställt biljetter och allting till fredag. Nu ska jag ta hand om mig själv med te och mys. pussen!

jag vill ha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0