Sista natten


sista natten i mitt hem! det är sorligt..

Fick sluta kl 3 idag och då ringde jag ner emelie och martin som bara låg inne och slöade i soffan. Vi gick till majabryggan och badade och solade en stund. Vi käkade även upp mina nyinköpta vindruvor. När vi varit där ett tag så stack vi upp till emelie och gjorde en jättegod middag som vi sen satt ute i solen och åt. Sen vid 7-tiden så cyklade jag ner och träffade lucas, vi åt glass och satt och prata på hans balkong. har saknat min krabat! Sen följde han mig ända hem för jag var tvungen att kila hem och fortsätta flyttpacka. Nu är det nästan helt klart. Så fult och stökigt här nu.. ni ska bara veta! Jag har också fått en liten insattsstyrka till imorgon..mamma, pappa, christoffer, saga och emelie :) tack ni är mina hjärtan♥

som sagt så kommer hela kvällen gå åt att flytta och sen STORSTÄDA den nuvarande lägenheten. jag har ångest över städningen, hatar att städa. internet försvinner även imorgon. så jag finns på mobilen om ni måste nå mig.

nu sitter jag här, tro det eller ej men jag är helt naken :P det är så varmt så jag pallar inte kläderna! Men ska dra mig mot sängen nu.. godnatt mina sötnosar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0