Skönt att sluta tidigt


 Måste ju bara visa snygga peter som jag också träffa på kryssningen, yummi!

Kul att klockan slog 14.00 och inte ens en jävla kaffe hade vi sålt!! det går bra nu..
Eftersom det inte fanns några kunder och eftersom jag var sjuk så fick jag gå hem tidigt idag igen, men jag klagar då inte. Har rätt mycket annat att fixa med också så. Om en halvtimma måste jag cykla ner till banken och ordna med massa pengar och konton. Jag fick ju en heldel kontanter i födelsedagspresent och de ska in på sparkontot tänkte jag. Sen när jag kommer hem ska jag börja packa lite. Har laddat ner twilight också (smäll på fingrarna). Så tänkte sätta mig och kolla på den ikväll. Nej nu ska jag ner i förrådet. Skriver igen sen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0