Soldusch


SÅ JÄVLA SNYGG!

Uj uj uj uj vilket skitväder det är idag, regnet bara vräker ner. Så otur också eftersom jag inte får vistas i vatten efter solduschen. Så det stora paraplyet får följa med idag. Nu är det bara två ynka dagar kvar tills jag blir stor tjej och att vi drar på kryssning. Ni fattar inte hur mycket jag längtar. Och imorgon kommer släkten från mammas sida och ska fira mig. Vi ska grilla och ha jättemysigt. Jag sover kvar hos mamma och pappa och sen på morgonen när jag vaknar då är jag 18 år :D och då kommer släkten från pappas sida. Så vi blir många i år!
-Madde
-Hannes
-Susanne
-Moster
-Bosse
-Mormor
-Lotta
-Farmor
-Åsa
-Stefan
-Valter
-Vilmer
-Mamma
-Pappa
-Christoffer

nej nu ska jag äta frukost. skriver mer ikväll! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0