Tatuering och vila


Jag nämne ju förut att jag var sugen på att tatuera mig!
och blir det en tatuering så blir det på revbenen eller längre ner på höften bak mot ryggen.
Så grymt snyggt enligt mig..Eller vad tycker ni?!

Okej det blir inget födelsedagskalas och festande för mig ikväll, känner att jag måste ta det lugn då min förkylning har blivit värre.. Så det ända jag ska offra mig för ikväll är mitt möte med min personliga tränare och sen hem och ta det lilla lugna igen. Har ju jobbet imorgon också att tänka på. Idag hände det väl inte sådär jättemycket, fick sluta redan vid tre.. Jag hoppas verkligen det blir mer i veckodagarna snart för annars kommer jag ruttna bort. Nu ska jag tvätta och packa lite till flytten, gud så jag tvättar.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0