Tatuering ska nog inskaffas om ett tag!


Har varit dålig på att uppdatera idag trots att jag bara varit hemma hela dagen ..Mitt försök att se twilight funkade inte, jag kan verkligen inte se en film när jag är själv. Något är fel jag vet, men jag skippar hellre filmerna då. Istället sprang jag runt och dansa till musik och diska lite och fixa. Sen blev det en lång och skön dusch och sen har restan av kvällen spenerats vid datorn. Även en till kryssning ska det bli, den 6 juli blir det fullt ös till havs igen. Låter inte dumt va?! jag längtar redan ,ska bli så satans skoj! Nu har jag även bestämt mig vad jag ska göra med håret, det blir ljusa slingor några enstaka lite tjockare i håret. Hoppas fan det blir bra annars blir det dark igen.

sötis sanna var förbi förut med en försenad födelsedagspresent, vi satt och pratade och myste en stund också.
OCH satan vad godissugen jag blev nu när någon hade gjort en grupp på facebook om "hallonlakritsskalle" mmmmmm..köpa imorgon?! jaaaa....

jag har en hemlighet som kommer förbli en hemlighet, iallafall ett bra tag .. och det är såå himla kul!
nu ska jag sms-terra stina så hon förstår hur mycket jag saknar min skitunge. 
hej-ho let's go, kryssning bebbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0