Trött och sjuk


snigg bruud!

Jag är fortfarande inte back on track riktigt än! Men fick sluta jobbet 14.00 idag för att det inte fanns en jävla kund och lennart såg att jag stod upp och sov .. haha!! När jag kom hem fixade jag med tvätten och packade upp från resan (hatar att packa upp). Sen så gick jag och la mig och sov två timmar tills emelie ringde och väckte mig. Men det gjorde inget. Sen lagade jag lite mat och sen har resten av kvällen spenderats här vid datorn. Finns inte mycket att göra alltså! men ska försöka komma isäng rätt så tidigt ikväll så jag blir helt återställd igen. har redan börjat tagga för party på fredag :) jag mår inge bra alls, hostar som en idiot och är förskräckligt förkyld också. halsen är svullen och jag låter som en gammal tant som rökt hela sitt liv. Snälla gör mig frisk! nej nu ska jag ta hand om lite disk. take care!

juste några kanske vill veta vad jag fick i födeledagspresent!
- väldigt mycket pengar
- kort på hälsoskaparna för 8 månader
- parfym
- jättefint silver halsband och örhängen till
- en flaska rosevin + två jättefina vinglas
- penispasta
- volym puder att ha i håret i märket osis från schwarzkopf
- sista silverkniven i min äkta silverservis (har fått en kniv/gaffel/sked varje födelsedag sen jag föddes)
- jättefint armband från snö
- koppar från höganäs
- två långa texter som berörde rakt in själen och tårarna sprutade
- presentkort på sf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0