värme och fest


sommaren 06 när jag satt på andreas cross

yes yes yes yeeeeeeeeeeeeeees!! nu är jag ledig tre dagar och det går inte att beskriva hur skönt det är.. slippa den där äckliga värmen i huset. Varken jag, madde eller lennart har nog jobbat idag. Jag har skrubbat skyltar, kollat på en fågelunge, tagit kort på madde, lekt saker jag inte borde.. haha det händer nada uppe hos oss. Juste jag måste berätta om den lilla fågelungen som satt på uteserveringen.. Sen bara satt där och tittade och ville inte flyga iväg (den kanske inte kunde flyga).. sen helt plötsligt kom en äcklig jävla skata och tog ungen och åt upp den :O sjukt äckligt och hemskt.

som sagt är jag svettig och äcklig som en gris, så nu ska jag duscha av mig sen packa ihop en väska. Sen drar jag till enköping på hamnfestivalen, FEEEEEEEEEEST!!!  hoppas ni får en bra helg. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0