Vind som vatten, dag som natt!

Idag har jag riktig mycket träningsvärk mina vänner, men det är bara bra för då veta man ju att musklerna har fått jobba ordentligt. Och men orkar ju bara mer och mer.. Natten har varit riktigt dålig, har inte kunnat sova alls. Vet inte varför. Jag har legat och tänkt på allt möjligt som vilken bar jag och evelina ska gå till när vi är utomlands, om det kommer regna på midsommar, vart midsommar slutar, när kommer jag gå och lägga mig, ska jag ta cykeln eller inte, vad jag ska skriva på matlistan, vad jag ska laga för mat när jag kommer hem från jobbet, hur jag ska ha håret idag osv.. Bara massa skit! Iallafall sov jag inte många timmar inatt, vaknade gång på gång av massa ryck.. Väldigt orolig på något sätt?!
Nu ska jag åka och jobba och det lär inte vara en enda kunde idag ...... puss!





I will never let you fall.
I will stand up for you forever.
I'll be there for you through it all.
Du klarar allt mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: Stina

pusssspussspusssss<3

2009-06-20 @ 11:36:58
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0