brudar brudar brudar, alla gillar brudar!


Brudar är förjävla snygga... och stjärtar med!

Nu börjar jag bli trött faktiskt, ska skynda mig i säng innan snygging kommer hem för då är det kört!! Då blir det uppesittarkväll som alla andra nätter denhär veckan. Men i like it!

Ska faktiskt börja stänga ner här och tvätta bort sminket tänkte jag precis säga. men kom på att jag inte har någe smink på mig.. hihi så konstigt det kan bli. Imorgon är det torsdag vilket betyder matte!! sen på eftermiddag har jag beställt tid för hälsokontroll. ska bli spännande och se hur mycket jag har vuxit och om jag kommer växa någe mer. Sen blir det dans på kvällen.

Mina hudeksem är inte roliga nu "/ var hos skolsyster idag med de. Hon tyckte inte heller att det såg bra ut. Fick någon konstig salva de brukar rekommendera om man äter roaccutan. Den hjälpa faktiskt lite. Får väl bli nästa köp på apoteket.
Nej nu är det godnatt mina vänner ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0