det går bra nu, jag säger det igen... det går bra nu!


Bild från i sommras

Nu är jag hemma, gud så skönt! Dagen har gått bra trotts smärtan i munnen. Det gäller bara att vänja sig vid den för när man gjort det så ser det naturligt ut :) Men något som var positivt var att Malin och Stina på Gina inte märkte något och sen när jag sa de så sa de bara att det klädde mig och att man absolut inte tänker på det ..Till lunch blev det soppa och nu blir det nudlar.... det enda jag kan äta tyvärr !! Kul att käka ute imorgon när man inte ens kan äta :P får ta med mig matlåda eller något att äta efter bion. Resten av helgen ser jag också framemot :D party party!!

nej nu ska jag äta mina nudlar och ta det lite lugnt, för sen är det träning som gäller!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0