Godmorgon det är dag två i månaden mars


Nu sitter jag här uppe i tystnaden med nyplattat hår, halvsminkad och med hungrig mage.. inge vidare här inte!! Om 2 timmar får jag äta igen :D tjoohoo.. och jag ska strax sminka färdigt mig och sen väcka mamma och christoffer.. Se allting löste sig .. parrapampam..

Tillbaka till praktiken idag, dock bara halv vecka för denna vecka är den största veckan i åk 2.. nämligen UF MÄSSAN! Så mycket slit och tid vi har lagt ner på detta, detta ska vi fan vinna nu tjejer! eller hur??!! men återkommer mer om det.

Hemskheter som händer i mariefred .. fyfan säger jag bara!! Nu går jag inte ut själv längre, inte en suck !! Kan inte skriva riktigt vad som hänt eftersom det är väldigt mycket prat och jag vet inte den exakta sanningen än. Men de flesta mariefredare vet nog redan vad som hänt. Ryktet sprids snabbt i denna lilla stad och speciellt om något sånt här fruktansvärt har hänt.

Nej nu ska jag slutföra min process med fixeriet. Skriver i eftermiddag när jag landat hemma igen.
Hoppas ni får en trevlig dag sweeties. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0