halsfluss?!


Jag älskar mitt jobb och jag älskar min chef, kanske inte när han är på damphumör, men annars!!
Han slavdriver med mig när han samtidigt står bredvid och garvar. I tisdags så skulle jag skala 5 kg jordnötskokor. Och de är det jobbigaste jag gjort i mitt liv, mina händer var helt såriga och jag fick kramp hela tiden. Okej om de såg ut som en potatis men de har ju för fasiken hundra tusen små "öron" på sig. Nedu Lennart nästa gång ska det vara färdigskalat ;)


Neeeeeeeeeeeeeeej jag börjar få ont i halsen :S Eftersom inkubationstiden på halsfluss är upp till 7 dagar så finns det stor risk att jag får det nu.. Då vet jag någon som är en rökt lax ;) Men hoppas bara det är något tillfälligt. Men och andra sidan hoppas jag nästan på att det är halsfluss eftersom då blir man frisk på 2 dagar och mår bra igen.. det gör inte vanlig förkylning som sitter i minst en vecka. aja hoppas turen är på min sida.

Jag har iallafall sovit hur gott som helst och jag är hur taggad som helst på att cykla till sommet i dethär fina vårvädret för att sedan jobba hela dagen. kanske låter lite muppigt, men jag är jobb sugen.

Nu blir det te så dagen är räddad sen blir det att göra sig iordning. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaa te räddar verkligen vissa dagar dessutom är det sjukt gott! :)

2009-03-22 @ 00:24:08
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0