helgerna är min räddning!


Frukost time är det nu! Te utan mjölk är inte lika gott som te med mjölk. Men jag klarar mig nog. Idag har vi engelska och vi ska bara se på film så det blir inte ansträngande idag inte. Eller jo på eftermiddagen för då har jag massor att göra samtidigt som jag ska till ps. Kvällens middag blir marinerade kycklinglår med en stor sallad och kvällen bjuder på umgänge skulle jag tro..

Mami kommer hem idag också :) har inte sett henne sen i Lördags. Så jag hoppas hon hinner hem till mig en stund innan hon ska hem till sig.

Nej nu måste tänderna borstars. Det tar en evighet med dessa två tandborstar.. Men det måste göras ordentligt, annars blir det infektioner och dålig hygien med tanke på tandställningen. Nej nu blev det brått. Ha en bra dag på er! puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har vi sagt om att gå upp 20 min tidigare för att sitta vid datorn tokunge ;)

2009-03-27 @ 16:30:06
URL: http://sarajergard.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag vet.. jag ska sluta med detdär!! Tack för att ni försöker rätta till mitt liv. Jag älskar er mina änglar<3

2009-03-27 @ 17:20:35
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0