idiot människa



Kissen skulle bli hämtad av en idiot kärring! Hon skulle hämta henne med ica vagn från stockholm.. jävla störd människa! Mamma ringde och skällde ut henne och sa att hon inte fick köpa katten så hon fick vända .. finns så mycket idoter till människor och där ska absolut inte min bebis vara!!

Barnfamiljen var underbar :) börjar den 1 april och kommer sitta barnvakt varje onsdag och fredag mellan 14.00 - 17.30. Världens gulligaste ungar, den minsta som nyss fyllt 2 år kommer jag att äta upp så söt var han.. Arthur hetta han, vilket namn va :D så himla sött..

om en timma ska vi kolla på lägenheten, men de kommer först till mig och ska kolla på min :D Hoppas hoppas hoppas!! berättar mer sen hur det har gått :D

nu är klockan över åtta vilket betyder -inte äta för min del... det suger!! jag är redan hungrig :(
aja nu ska jag inte sitta och beklaga mig över min hungriga lilla mage.. nu ska jag gå och ge mamma en kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0