kärleks känslor!

Eftersom jag fortfarande är rätt förkyld så var det tufft och träna idag då jag redan gått en lång promenad tidigare på dagen. Så man kan säga att jag är skapligt trött nu. Ska bara ta det lugnt och sen sova tidigt ikväll. Måste orka med sista skolveckan. Allting kan inte braka nu! Saknar min faster och farbror och mina små kusiner ♥
Den familjen gör mig verkligen lycklig!!




Jag kollade nyss på andra avenyn, jag kan helt enkelt inte få nog av den serien!! Är det någon som håller med mig? Lyckan när man såg Hamza, Roxanna och Silvia dansa salsa. Jag dog av kärleks känslor! Jag längtar också efter att bilda familj, skapa en trygghet tillsammans. Åh så mysigt!

Nu börjar strax Van Veeteren, vilket är en kriminalserie jag sett alla filmer av. Men eftersom de är så bra så ska jag självklart kolla på alla på tv också. Ska göra iordning lite te innan nu också. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0