Kommsi kommsi våren!


Ja det blir ett litet inlägg såhär på morgonkvisten. Vet ni?! Det snöar igen!!! Jag trodde verkligen våren  var påväg nu, men icke sa nicke. Men jag får väl försöka locka fram den genom att gå i våriga kläder :) eller vad tycker ni?! Om alla sätter på sig våriga kläder tror jag den kommer fortare.

Idag är det ytterligare en dag på gina i frisk tillstånd så idag ska jag köra så det ryker :D Jag och Emma får massor av beröm hur duktiga vi är vilket är jättekul att höra! Ikväll ska jag träna och jag ska ragga upp Sarah hade jag tänkt :)

En sak till :) idag får jag veta om lägenheten är min eller inte !! :D Nu hoppas jag verkligen jätte jättemycket..
Nu är det dags för sminket. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0