nu är det fejk för ett tag!




Nu var de fixade och klara :) riktigt snyggt blev det också! Så nu är de inte riktiga utan fejk för ett tag ;) Var tvungen att göra någonting med de eftersom jag inte orkar sköta de och sen så slits de så himla mycket när jag jobbar. Oj vad mycket "de" det blev nu ... hihi..

Dagen har gått grymt fort, fortboll på morgonen som vart roligare än väntat. Går det att ha tråkigt med min klass? haha nej.. höll på att dö av garv idag "SNOOO DEN VAFAN, SNO DEN!!!" haha..

Nu sitter jag här och äter en jättegod sallad med kikärtor och kyckling i. smaskens!! Ska strax börja plugga också.
Tänk att bruden fyller 18 år på Söndag, Här ska det firas! :D

nej nu måste jag ta tag i pluggandet. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0