Nu var det helg!



Sådär, nu har jag städat hela lägenheten vilket verkligen behövdes. Det såg riktigt äckligt ut här. Började fundera på om det bodde en ungkarl här eller någe. Men nej det är bara slarviga och stökiga alexandra som har haft "semster" när det gäller ansvar och renlighet. usch så äckligt!

Nu väntar jag på att mamsen ska ringa så vi kan åka ner och handla tillsammans :) har inte träffat henne sen i Söndags så saknar henna faktiskt lite. Men det blir såhär när hon jobbar så mycket. Sen har hon gått och blivit tränings narkoman också.. Antingen är hon på jobbet eller så tränar hon..

Ikväll blir det spagetti och köttfärsås, film och massa godis! kvällen är räddad och det ska bli så fruktansvärt skönt att bara vara hemma. Jag har även börjat dricka mer och mer kaffe vilket INTE är bra enligt mig.. Min magsäck pallar det först och främst inte, sen så kommer det sakta men säkert utveckla ett beroende vilket jag inte vill. vi får se hur det blir med detdär.


Push me and then just touch me
till I can get my Satisfaction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0