Ny dag med ...dåliga...nyheter


Ny dag med nya möjligheter.. fuck det uttrycket! Min mamma säger alltid så om vi har pratat kvällen innan och jag har varit ledsen. Då tycker hon alltid att hon är så fiffig med det uttrycket.. Något mer jag hatar är "tänk posetivt alexandra" jag försöker tänka posetivt hela tiden, men hur lätt är det när mottgångarna bara svämmar över?!

Aja idag ska jag tillbringa dagen med mina tjejer och det var väldigt länger sen.. väldigt länge sen! Vi har ju haft praktik nu i snart 5 veckort så det har varit lite svårt att träffas och innan praktiken hade vi en tid fullt upp med uf, vilket bildade stress som i sin tur gjorde att vi inte ville se röken av varandra när vi hade "ledigt" .. Men det hoppas jag att det blir ändring på nu efter mässan. De är ju trotts allt tre av mina närmaste vänner.

Jag har en låt som jag lyssnar på från morgon till kväll, hela hela tiden. Direkt när jag går upp sätts den på och direkt när jag kommer hem tills jag går och lägger mig lyssnar jag på den. Tänk vad musik kan framkalla, bilda och återuppleva känslor.. Men jag gillar denhär låten. Jag blir glad av musik!

Ikväll kl 18.00 ska min kisse åka iväg till ett nytt hem :( sorligt sorligt! Men tror hon kommer få det så bra där så!
Sen så tro det eller ej ... jag ska också jobba efter detta.. jobb jobb jobb!! aja jag är tät som fan iallafall :D höhö..

Nej nu ska jag sminka mig .. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0