panik!


det får bli ett kort inlägg då jag inte alls har tid eller ork för att skriva idag. Dagen har iallafall varit jättebra, skönt att vara tillbaka på Gina Tricot måste jag säga. tråkigt att det är sista veckan bara. men kanske ska söka lite sommarjobb där :)
När jag kom hem så strulade mitt msn och har gjort hela kvällen. Har fortfarande inte lyckats fixa det. Så alexandra är riktigt arg på live messenger ikväll.. USCH!

Nu är jag med lucas och vi ska kolla på en skräckis om ungefär 5 min. Strangers blir det tror jag :D
Imorgon är det sista dagen ni får se mitt leende gott folk för på Onsdag sätts rälsen på.. nej skämt och sido! Jag har ren panik!!! jag kommer se ut som en tönt, ett mongo ja hur mycket som helst.. Kan inte sätta mig in i hur jag kommer se ut ens. Hoppas det ser någorlunda okej ut iallafall. Jag menar att vissa är ju riktigt snygga i tandställning som exempelvis en utav mina bästa vänner Stina.. Men sen så idag har jag sett 5 personer med tandställning och alla var riktigt jävla fula.. så nej nu får jag ännu mer panik..

nu måste jag kila till soffan där lulle väntar :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha vad söt du är! Du kommer att passa i det, man vänjer sig ska du se! <3

2009-03-09 @ 21:05:02
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0