pizza pizza pizza


Det blev godnatt i bilen hem!

Kvällen igår var varken tumme upp eller tumme ner. Men bra sällskap hade jag iallafall så det gjorde inte så mycket :) Idag har jag och baby lika ont i huvudet och ser ut som två stormar.. Vi väntar bara på att mami och brother ska komma och hälsa på och ge mig lite kramar. Två av mina ljus i livet! Bror och mamma♥
Mamma har även med sig min bikini :D så galet spännande att se om den sitter snyggt. Hoppas hoppas!

Vi laddat även för att gå ner och moffa pizza. kan inte beskriva hur gott det ska bli (Y) Ikväll blir det mysarkväll och dippa grönsaker. Nyttigt ska det vara..

Nej nu är det dags för en make over här.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0