så himla bra låt!


Helt sjukt stressig dag alltså.. Vi har fixat visitkorten, flygbladen, köpt 3 kg godis, köpt gröna äpplen, satt ihop presentationen, tränat på den, strykt fast loggor och logotype på våra monter t-shirtar, hämtat vår prototyp och sprungit upp och ner för alla våningar i hopp om den rätta skrivaren. Men nu är allting klart till mässan :) Bara att nöta in presentationen så jag kan den utantill imorgon när ví ska träffa juryn. Det kommer vara sjukt mycket folk och jag kommer vara på alla ställen där jag inte ska vara känns det som. Så kommer ni dit imorgon och inte får kontakt med mig så vet ni varför :P

Mässan hålls i Munktell för allmänheten mellan 13.00 - 17.00. Då är ni välkommna! Mitt företag som då heter Click & Stable UF har monternummer B22..Så sväng in där och hälsa på och se våran snygga produkt. Åh det ska bli så himla kul imorgon :) Men lång dag. Kommer gå upp runt 05.00 imorgon bitti och komma hem 22.45.. Men kul ska det bli.

Nu har Phoebe (katten) åkt ifrån mig :( så sjukt sorligt och jag trodde jag skulle börja böla. Men det kommer väl senare ikväll. Men hon har nog hamnat i världens bästa hem tror jag. Kändes jättebra och överlämna henne och hon kröp frivilligt in i kattburen. Så det är blandade känslor över detta !

Nu sitter jag på jobbet och slappar.. Händer inte mycket här inte .. Egentligen har jag inte tid att jobba ikväll, men var så illa tvungen. Så har ni inget för er kan ni ju komma ner och hälsa på :) nej nu kommer det kunder, dags att stänga ner buset. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0