Saturday Night

Godmorgon på er!

Jag har munsår är trött och väldigt otaggad på fotboll nu på morgonen. Bara att bita ihop. Måste iallafall ta det lite lugnt med förkylningen. Idag ska jag fixa mina naglar, spännande spännande! Det blir lite svenska plugga ikväll, typ läsa igenom alla texter i nationella provet häftet vilket består av sådär minst 10 stycken.. Sen måste jag även lära mig vad skillnaden är mellan kränika, essä, inlägg, artikel, debattartikel, reportage, talmanus m.m. (Hoppas inte min lärare louise ser detta nu för då ligger jag risigt till) hehe.

Jag har fastant för denhär låten något enormt. Vet inte varför. Jag gillar texten!
Vi har den nämligen på gympan och jag blir helt galen när den kommer. Så nu dunkas den inte bara vid träning utan även hemma hos mig. Lyssna!


Dags för att röra på häcken! ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Guuuud, den här spelas alltid när jag är i Turkiet! Den är så underbar!

<3

2009-03-30 @ 18:45:17
URL: http://improveme.se/evelinalinn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0