SHIT SÅ SNYGGT!


Min mamma var här nyss och bara "VISA MIG DINA TÄNDER NU INNAN DU FÅR EN JÄTTERÄLS!"
Fan vad pepp man blir alltså :S :p alltså jag skrattar samtidigt som jag vill gråta forsar. Sen så ringde Åsa (faster) igår också och garva i telefonen och bara "DET ÄR SÅ KUL NÄR HELA MIDDAGEN SITTER FAST I DEN EFTER ATT MAN HAR ÄTIT"

herregud kom och hjälp mig.. det är egentligen inte så farligt som jag hetsar upp mig till. Jag menar nästan halva sveriges befolkning har haft någon sorts form av tandställning. alla säger att det kommer vara jobbigt första veckan då man inte är van och alla lägger märke till den men att efter den där första veckan så tänker ingen på den längre. Jag litar på mina vänner nu!

Men jag får inte äta äpple, morötter eller bröd som jag brukar.. vilket är något jag naffsar väldigt ofta på. Nu blir det fram med kniven och skära småbitar till bebis alexandra. Nej nu ska jag sluta skämta om detta. Jag är nervös det måste jag erkänna.. men egentligen så är det rätt vanligt och folk som dömmer en efter en tandställning är klassad som en idiot ;) en posetiv grej med detta är ju att ni kan fråga mig om tågtiderna när ni vill :D hö-hö

Nej nu ska jag kila iväg. önska mig lycka till! puss

Kommentarer
Postat av: Faster

Och blow jobs är bara att glömma! hahaha

2009-03-11 @ 10:16:39
Postat av: alexandra

du det kommer jag klara galant!!

2009-03-11 @ 15:58:58
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: Lojsan

BJ's funkar!

morötter & äpple & bröd funkar med att äta alex, mest snack! det är bara att vara försiktig:)

2009-03-11 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0