so rich, so pretty



Nyduschad är jag tvärtemot just nu .. urk!

Jag har försovit mig för första gången i mitt liv! Skulle upp kl 6 men vaknade 10.30 .. LYCKAT! Hade 30 minuter på mig innan bussen gick så det blev att skita i duschen och rappa på ordentligt. Blev ingen frukost bara på med kläderna och lite smink sen dra. Jag han med tåget och kom till skolan helt hyper aktiv. Åkte ut från klassrummet i "skämt" det första jag gjorde för jag skrattade så sjukt mycket. Så satte mig i lärarrummet med åse och drack kaffe :D mina lärare är de bästa som finns alltså!

hela dagen har vi tjejer varit på världens galnaste humör och vi har inte fått mycket gjort mer än att busa. Skärpning till imorgon. Ikväll ska jag försöka komma isäng redan vid 8-9 tiden för sitter man på köksgolvet i trosor och äter skinka halv 4 på morgonen så är det inte så konstigt att man blir helt störd i huvudet. jag är iallafall på sjukt bra humör idag :D

nu ska jag hem och äta en ordentlig middag då jag sket i det igår. sen ska jag DUSCHA !! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0