tåg på räls, här kommer jag!


Dagen har gått fort och bra förutom att det är skitväder!! När jag kom hem så gjorde jag lite mat, färsk tortellini med en stor sallad. Mycket gott!! sen kom mamma förbi en sväng också.. Vi pratade om min ekonomi, tråkigt nog så fick jag inte lägenheten för den där himlans tanten skulle tydligen ha den.. suck!! Men som det ser ut nu så kommer jag förmodligen kunna bo kvar här ett tag till eftersom jag tjänar rätt bra nu och kan betala en hel del på hyran själv. Men som sagt så vill jag ha en etta och jag kommer fortsätta att kämpa efter att få en också :)

Nu sitter jag här trött efter att ha tränat, ska gör mig lite te och sätta mig framför tv:en och titta på andra avenyn strax. Ska försöka komma i säng skapligt ikväll. Kommer att sova ute i vardagsrummet inatt i min bäddsoffa för jag får så himlans ont i ryggen av min alldeles för mjuka säng. ska köpa en ny såfort jag får lite mer pengar..

Ja idag är sista dagen mina tänder är fria, för imorgon är det fängelse! hujedamej!
Nu ska jag fixa lite att äta innan aa börjar. pusspuss

söt sötare sötast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0