tiden går så fort!


Första dagen på gymnasiet, jag kommer aldrig glömma vilken spänning det var! :)

Nu jävlar gör det ont, fyfan!! Minsta lilla jag kommer åt med tungspetsen på tänderna ekar det i hela skallen :S Ska proppa i mig värktabletter sen innan läggdags så jag kan komma ur sängen imorgon. Jag måste/vill till Gina imorgon .. det är ju näst sista dagen så jag orkar inte bara sitta hemma och ha svinont. Jag kan likagärna vara där och ha svinont.

Nu har jag pluggat i minst en timma och är helt klart med den indeviduella affärsplanen i Indesign. Känns rätt skönt! Nu är det bara engelska boken som ska läsas ut sen så är jag fit for fight för skolan igen. Nu ska jag glida lite här på internet sen blir det sängen tidigt för jag missköter min sömn som bara den nuförtiden. Det går inte att komma i säng tidigt, jag liksom fastnar vid datorn och pratar med folk på msn. slag på fingrarna!

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0