trött efter en kort dag + lite bilder på alexandra bakom sminket


Trött sliten osminkad alexandra en fredag som denna!



När vi kom till skolan imorse så fick vi se bildspel på hundratals bilder från mässan vilket gav oss ett gott skratt. Vi fick även massa beröm för hur duktiga vi har varit och är. Vi firade med päroncider och godis som lärarna hade fixat.. Sedan var det bara att städa hela vår våning. Jag släpade mattor till källaren och blev helt genomsvettig. fräscht! Sen så vid 12 gick stina, jag och emelie till Gina tricot för att emelie skulle köpa en kjol där. Sen jagade vi runt på stan efter present till Sanna som blir den stora 18åringen nästa helg :D men hon kommer ha sitt firande ikväll redan!

Nu är bror min här, seg som vanligt är han! men ska gå och sätta mig i soffan med honom nu!
trevlig kväll och ät ordentligt gott folk. För det ska jag göra. Tacogratäng står på min meny! kan inte bli mer mumsigt.
kisses

Kommentarer
Postat av: ulrika

du är så himla fin! <3

2009-03-06 @ 18:02:27
URL: http://uica.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack mitt hjärtegull! du är fin du med <3

2009-03-07 @ 17:58:29
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0