tjong!


Det visade sig att stina också hade varit uppe halva natten. Så imorse när vi kom till skolan sprang vi både ner till ica och köpte kaffe för att vakna till liv innan matten. Väl uppe på vår våning sprang vi in i varandra .. tjong sa det! Sen så kom stora beviset att jag var väldigt trött, jag skulle dricka mitt kaffe och missar hela munnen så jag häller ut kaffet rakt ut på min vita tröja ............ hur jävla klantig får man vara?!?!? så jag har gått runt med en kaffefläck på min tröja idag, men som tur var hade jag en halsduk som täckte lite. Matten  gick skit, kunde absolut inte koncentrera mig. Men som tur så har jag rätt lätt för matte och kommer lätt igen.Nu på eftermiddagen har vi haft svenska. Vi har läst igenom alla texterna inför nationella skriftliga i svenska som äger rum 1 april. Alltså om 2 veckor! det kommer gå åt pipsvängen alltså..

Jag har räknat ut att jag skickar
-1 100 st sms i månaden
-300 st sms i veckan
-45 st sms per dag


jävla smsnörd jag är!

Nu sitter jag här i skolan med en stor färsk ost och skinkfralla och en energi dryck :) måste piggna på mig nu innan jag ska åka hem och jobba. Blir liksom ingen middag eller någonting för mig ikväll. Eller jo när jag kommer hem ikväll.

Nu ska jag packa ihop, hörs kanske senare ikväll.. och Maria!! Du är klok hjärtat, tack♥



Kommentarer
Postat av: Stina

Jaa så att nu vet du, vad som gäller för dig missy! Jag ska vara vakt! Du får börja lyssna på låten NO STRESS!!! ;)

2009-03-19 @ 18:41:54
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0