tuff tuff


Ja då sitter den där den sitter!! Jätteovant och inte speciellt snyggt enligt mig. Sen skaver och gör sår i mina kinder, men det skulle försvinna sen sa de. Har fått vax att sätta på så det inte ska skava så mycket.

Jag kom iallafall in till eskilstuna vid 10.00 och då sprang jag direkt ner till tandregleringen. Ingreppet tog ca 1 timma så jag missade precis tåget. Jag begav mig till Gina och träffade emma och visade rälsen som alla var så spända på att se. Sedan shoppade jag loss på kläder, många bra köp :D Eftersom det var lite tid kvar innan ett tåget skulle gå så gick jag och käkade med emma. Under det att jag åt lossnade en plupp från tandställningen så det var bara att sprinag tillbaka till tandregleringen. Såklart missade jag etttåget och började tjura för att jag skulle behöva vänta en hel timma. Men istället så träffade jag L och sket i 2 tåget och tog 3 tåget istället. Väldigt trevliga två timmar :) söt räcker inte till där inte!!

Nu är jag äntligen hemma, fortfarande inte ont?! jag kanske inte får ont.. men ingen är gladare än jag då eftersom helgen har mycket att bjuda på :D Ikväll ska jag sköta om mig själv. Det blir glass och massa te. Ska även plugga klart allting innan skolan börjar nästa vecka. Nu ska jag peta i mig lite mat, håll tummarna att inte rälsen går sönder igen. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0