hi hi ho ho he he ha ha


hahah djup konversation^^ och nej de är inte så farligt som de ser ut som..
var bara tvungen att lägga in bilden :P hahah ser så kul ut! Hoppas det var okej?!


jag har egentligen inge ork att skriva idag heller, men jag gör ett försök. Hade kort dag idag vilket betyder att jag slutade halv 12. Då stack jag och tjejerna och käkade och sedan drog jag och Stina ballerina och fika :) blev en himlans god kanelbulle för mig.. Sen svängde L förbi ett tag och hälsa vilket var trevligt :) När jag väl kom hem kl 3 så började jag plugga, sen satt jag till kl 6. Nu är jag klar med det jag kan göra, vilket betyder att nu har jag SEMESTER fram tills imorgon åtminstone. Ikväll ska jag verkligen försöka komma isäng tidigt. Men först väntar jag ett samtal från en annan del av sverige.

Imorgon är det lång skoldag och sedan direkt till jobbet. SEB ska ha kundträff så jag ska servera för 72 personer. det blir skoj!

Har nyss tryggt i mig en jättepotion av köttfärsås och spagetti, nu ska jag försöka göra något åt min grymma förbannade mensvärk. jag kan ju förfan knappt gå alltså .. kanske dags att ta fram morfin tabletterna?!



jag önskar jag kunde hjälpa varenda människa på jorden, känner sån ånger för tragiska människor.

Jag uppskattar verkligen mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linus

Bilden :(



Men det var mycket trevligare att få träffa dig! :)

2009-03-19 @ 06:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0