våga, vårda, vinn


Det var skittrevligt igår, verkligen en bra ide! När jag väl kom hem stack jag ner till grannis som hade partaj. Väl hemma i sängen var det hur skönt som helst. Idag vaknade jag med världens halsont och den är svullen "/ känns som om jag ska hoppa över idrotten imorgon och åka till vårdcentralen och kolla om jag har halsfluss istället. Och eftersom jag inte är så kry så är jag inte jätte pepp på att jobba heller, så jag hoppas det blir skapligt lugnt idag.

Är inte halsen helt fuckt up så ska jag med mamma till hälsoskaparna och gymma efter jobbet. Hör av mig senare idag, för nu blir det frukost och massa varmt te för min del. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Krya på dig!! <3

2009-03-22 @ 15:48:04
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0